Arkadaşımın Beyaz Tangalı Abisi

Slm ben almanyadan murat hikayeme basliyorum anlatiyagim hikaye yüzde yüz dogrudur günlerden cumartesiydi ve ben arkadisimla bir gün önceden anlastim ve ertesgün onun yanina gelcegimi söyledim tamam dedi
ama onlara vardimda acele bir isi ciktigina ve hmen gitmesi lazim oldugunu söyledi biraz sen otur ben 1 saate kadar gelirim dedi oturdum ablasi geldi ve hosgeldin dedi üzerinde picama gibi bir sey vardi picama arada bir düsüyordu ve beyaz tangasi ortoya cikiyordu beni iyce delirtiyordu
biraz havadan sudan konusurken ben bir banyoya gireyim dedi tamam dedim ve iyive aziyordum banyodan su sesleri geldikce aziyordum onun o ciplak halini düsünerek deli oluyordum bir süre sonra cikti ebru ben hemen bayoya girdim cis bahanesiyle hemen sepete baktim birde ne göreyim o beyaz tanga kilot e üste cikarmis hemen elime aldim ve koklamaya basladim
aminin oldu yeri mis gibi am kokuyordu biraz sidik kokusuda vardi kokladim ve yaladim cok güzeldi tadi onun ami yalar gibi oluyordum göt deligini oldugu bölge biraz kahve rengi olmus orasi mis gibi göt kokusu vardi daha islakti ve da sicakligi bile vardi üstünde
yaladim yaladim sikime sürdüm ve düsündüm bu kokunun kaynagini koklamam lazim odasina dogru gitim ve pat diye iceri daldim daha üstünü kuruluyormus hemen üstüne yürüdüm vesardim dur olmaz dedi senin o güzel beyaz tangani kokladim mis gibi birazda özkaynagini kokuliyalim dedim
yatirdim bacaklarini ayirdim pek kokuy yoktu artik yeni yikandigindan yaladim yaladim ve azimi icine sivilar geldi hepsini yuttum deim burda pet kokuy yok sen dön göt deligi kokladim mis gibiydi öptüm yaladim ali gelir simdi dedi pani kapildim ve biraktim azini öptüm ve iceri gectim tangayi da ban hediye etti bol bol kokla beni düsün dedi

arkadasımın anası

Selamlar sex dostlari. Size simdi tamamiyle gercege dayanan bir hikaye anlatacagim. Benim cocukluktan beri candostum ve kapikomsum olan t:pnin annesini cok begniyordum. Kadin 40 yaslarinda ama tas gibi. Birde tahrik edici giyinmezmi;deli ediyor beni. Arkadasimi hep annesini görmek icin ugruyordum.    Kadin esmer bir sey nezin yaslanmis hali. Bir dar kot pantolonlari varki sormayin. Kocasi hep öglenci calisyor. Beni tipki bir evlat gibi seviyorlar beni. Arkadasimin evinde tualette gittigimde kullanilmis camasirlarin bulundugu bir kovada annesini strnglerini arayip bulup kokluyordum. Sijkime sürtüp yaliyordum. Ne bicim kilotlar giyiormus megerse. Kilotlari bazan caliyordum. Evde koklayip sikimi oksuyordum. Hep onu sikmenin hayaliyle yasiyordum. Neyse arkasimla .    aram acilmisdi. Onlara gidemez oldum. Ama sans mi kader mi bilemem annesini baska bir kent bir erkekle arabada öpüsürken gördüm    o da beni görüp panikledi. Yanima kosup yalvarmaya basladi bana. Lütfen söyleme lütfen söyleme ne istersebn yaparim dedi. Neyse aradan iki gün gecti ve ben arkadasimla baristim. Onlara gittik. Top oynamistik. Arkadsim banya almak istedi. Evde sadece o ben ve annesi vardi. Annesi korkudan terliyordu. Yemek yapiyordu. Kocasi isten gelecekti 30 saate kadar. Ben icerdeki odada arkadsimin gelmesini bekliyordum. Annesii mutfakta ocagin basindaydi. Bir etek vardi üzerinde deli oldum. Dayanamayip atildim arkaan ona. Sarildim bogazina yalmaya basladim. O bana karsi koymaya basladi en yapiyorsun birak gibilerinden. Ben sus lan oruspu milletin benden ne fazlasi var bizimkisi yarak degilmi dedim. Ya sikerim seni yada kocana anlatirim dedim. Onun etegini kaldirip sikimi amina sürtüm. Sari bir naylon tangasi vardi cikardim. Kadin ocak basinda kendinden geciyordun. Onu yaladim amini disledim. Ona sikimi yalamasini .    söyledim. Karsi koydu. Emir ettim. Sonra kabul etti. Bi yaladi allahisz. Saate baktim. Kocasini gelmesine 15 dakika kalmistin. Onu kaldirip sikime oturturdum. Bi hoplattim;bi hoplattim nerdeye banyadaki oglu bile duyacakti.    Memelet´rini isirdim. Sonra arkadan amini verdim. Hizli daha hizli. Sikim doruk noktasina geldi. Amini yapistim yine. Kilsizdi. Bir 500 gram am vardi karida. Icime cektim akan siviyi. Daha bir deli oldum ve agzina akittim nihayet………… Gönderen: sikici ejder

arkadaşımın babası

direkt başlıyorum. 21 yaşında bir bayanım. Bir gece arkadaşımda kalırken onun odasında sexten bahsediyorduk. Ben çok feci azmıştım ve kız arkadaşımı ellemeye başladım. o da itiraz etmedi. ilk defa kız kıza bir şeyler yaşıyordum. Sexte en sevdiğim amımın öpülmesidir ve bunu iremede tattırmak istiyordum. amını deliler gibi yaladım bitirdim derken babası odaya girdi!! ireme bir tokat atarak onu odasına kilitledi. beni de salona götürdü oturttu akıl vercek sanıyordum ama tv deki pornoyu görünce sikinin baksırından taştığını anladım. e iremle bizide o halde görünce.. aslında iremin babası hep mastürbasyonlarımın ana karakteriydi. evde hep baksırıyla dolaşırdı ancak iremin annesinden boşandıktan sonra tekrar evlenmişti ve ona bu şekilde yaklaşamazdım. ancak yeni eşi iki haftadır eve gelmiyordu ve artık orhan amcanın beni deliler gibi sikeceğini biliyordum. saçımdan tutarak beni yere oturttu ve sikini ağzıma verdi. ben hiç hareket etmiyordum o saçımdan tutarak başımı hareket ettiriyordu bana orospu gibi davranıyordu. ki hoşuma gitmişti tam hayallerimdeki gibi kalın ve uzun bir siki vardı. yalamam çok uzun sürmeden titreyerek boşaldı bense amıma henüz bir şey girmediği için deliye dönmüştüm. sıra sende dedim. sus lan orospu diyerek beni durdurdu. burada o kural koyucuydu o yüzden sustum. yinede beni masanın üstüne yatırdı ve amımın içine diliyle girmeye başladı bir yandan da eliyle amımın dış kısmında geziniyordu. Tam olarak delirdim diye bilirim. Böyle bir zevk beklemiyordum. dudakları resmen amımın içindeydi. tabiki sırılsıklam ağzına boşaldım. yuttu yutmasına ama birazını beni öperken bana da verdi. tadına doyum olmadı am sularımın. artık sikini amıma sokması lazımdı, buna mecburdu çünkü amıma girmesse eğer delirecektim. beni masadan kaldırdı koltuğa geçti oturdu ve bin bakalım küçük orhana dedi. elimle sikini amıma götürdüm. taşşaklarına kadar içime aldım. boşaldık tekrar sikiştik boşaldık tekrar sikiştik. süperdi. tek bir eksik vardı, hep tost olmak istemiştim. ikimizdede mecal kalmamıştı ama bu isteğimi dile getirince yeniden şevke geldik, hemen götümü parmaklamaya başladı. bu götü sikmeden seni bırakmayı nasıl düşünürüm lan tabiki sikicem dedi. ama şart koştum. aynı anda biri de amımdan sikmeliydi. ayakta tost olmalı ezilmeliydim. hemen arkadaşı vedatı aradı, saat çok geçti ama herif yarım saatlik yolu on dakikada geldi. önce onu azdırmak gerekiyordu, gerçi bu ne kadar zor olabilirdiki:) onun önünde orhan amca amımı yalamaya başladı, senin için hazırlıyorum vedat dedi, bende vedat amca gel bende senin küçüklüğü hazırliyim dedim. siki tam olarak orhan amcanınkinden daha kalın ve uzundu yaşayacağım zevki düşünürken bile zevk alıyordum. sonra ayağı kalktık, götümü ellerimle açarak orhan amcayı buyur ettim o vaziyette vedat amcanın amıma girmesi biraz zor oldu ama sonunda istediğim olmuştu. tost olmak tam anlamıyla Harikaaaa! bu vaziyetteyken orhan amcanın 15 yaşlarındaki oğlu uyanmış ve salonun başında bizi izliyordu. amımın onu nasıl şiddetle istediğini anlatamam. orhan amca onu derhal odasına yolladıktan sonra içime boşaldılar ve işleri bitip koltuğa yığıldılar. ben hemen küçük oğlanın odasına yollandım orhan amcanın isteğiyle, hemen yatağına girdim pikenin altından ufaklığı yalamaya başladm, babasının oğlu işte siki şimdiden olmuştu. onun boşalması çok kolay olmuştu ama ikinci kez kaldırdım hemen ve onu da aldım içime. bakir bir çocuğu milli ettim! ama doyamadım doyamadım! çocuk ilk seferinde benimle 3 kez sikişmek zorunda kaldı e sonra orada uyuyakaldık. ertesi sabah erkenden orhan amca iremi annesine yollamış. benim içinde gece onu evine bıraktım demiş. sabah kalktığımda orhan amca yoktu, oğluda yoktu. ama vedat amca oradaydı. kapıda uyumamı seyrediyordu. uyandım, gülümsedim. gece seninle çok ilgilenemedim dedim. sorun değil dedi. çırılçıplaktı adam nasıl yatağa buyur etmem. iki güzel posta attık. bi gece olanlar kadar zevkli değildi ama amım sike karşı koyamıyor:) vedat amca gittikten sonra orhan amcayı aradım, duşa girip gideceğimi söyledim tamam dedi. duşa girdim beş dk sonra duşun kapısı açıldı ve orhan amca ordaydı. küvete geldi. şimdi temizlendim artık yapamam diye nazlandım. bu kez o da romantik bir şekilde yaklaştı önce öptü, okşadı. sonra iki kez daha çılgınca boşaldık. beraber yıkandık. ve beni kapıdan geçirirken son kez ağzıma aldım sikini ayakkabılıkta.. Haftanın iki günü iremlerde kalıyorum diye orhan amcanın yanına gidiyorum. pencereden sokağı izlerken bile hemen gelip yerleştiriyo sikini amıma götüme. bazen vedat amca, bazen saffet amca, bazen oğlu eşlik ediyor bize.. :* :*

Kartal escort
Kurtköy escort
Maltepe escort

arkadaşımın ablasına kaydım

Bir gün arkadaşıma kalmaya gitmiştim. ben arkadaşım ve ablası vardı 3 kişiydik. gece için içki almıştık yemekler herşey hazırdı ablası herşeyi hazırladı aksam oldu bayağa içtik herkesin kafası güzel olmaya başlamıştı. arkadaşım ben kötüyüm dedi yatmaya gitti. biz ablasıyla kalmıştık pek birşey konusamıyorduk benim aklıma her zaman yanımda taşıdım azdırıcı damla geldi. bir içki daha içer misin dedim evet olabilir dedi. mutfaga gidip içkisini hazırlarken içine azdırıcı damladan döktüm. götürdüm bir güzel içti hepsini merakla beklemeye başladım bi yandanda arkadaşım uyanmasın diyordum içimden ben içkinin etkisiyle biraz uyuya kalmışım gözümü ufak araladımki ne göreyim arkadaşımın ablası amını parmaklamaya başlamış ama o kadar zevke gelmişki beni bile farketmiyordu. gözümü kısarak onu izliyordum bi türlü kalkıp ne diyceğimi bilemiyordum. bir anda cesaretle birden ayaga kalkıp üzerine yürüdüm dur napıyorsun dedi bende senin istediğini yapıcam dedikten sonra birden dudağına yapıştım delice öpüşüyorduk arkadaşımını unutmuştum bile napıyor kalkar mı yatağından diye hiç aklıma bile gelmiyordu yarı çıplak olan ablasını tamamiyle soydum ve o daracık ve güzel amcığına bir seferde girdim ses çıkmasın diye ağzınıda elime kapatmıştım. 15 dakika kadar duraksamadan siktim ayağa kalktıgımda hala yerde yatıyor bir kere daha istiyorum diyordu kısık sesle içerden arkadaşımın banyoya girdiğini anlayınca hemen toparlandık ikimizde hiçbirşey olmamış gibi geceye devam ettik ama ablasıyla arada gorusuyoruz ve hala hiç doymak bilmiyor

Arkadaşımın annesini şamarlayarak siktim

Merhaba arkadaşlar ben muzaffer. Aslen Mardinliyim ama İstanbul’da yaşıyoruz. Ben 1.90 boylarında esmer karakaşlı, kara gözlü, kısa saçlı ve omuzları geniş ve 20 yaşında bir delikanlıyım. Size uzun zamandır yaşadığım ve aklıma her geldiğinde yarrağımın kıllı göbeğime çarpacak kadar kalktığı bir SEKS HİKÂYESİ anlatacağım. Bu seks hikâyesi arkadaşımın annesine yaptığım tecavüz seks hikayesi. Lise yıllarında tanıştığım arkadaşım emirle yaklaşık 5 senedir arkadaşız. Emir çok saf ve cılız bir çocuk ama suratı babyface olduğundan hiçbir zaman kız arkadaş bulmakta zorlanmadı. Ben ise iri yarı olduğumdan daha lisede hiçbir arkadaşımın sakalı yokken benim sakallarım çok gürdü. İşte bu yüzden sevgilim olmadı. İlk seks hikâyemi de bir kerhane de orta yaşlı, kısa boylu bir kadının bacaklarını omzuma atıp kadını altıma aldıktan sonra amına tüm gücümle yüklenirken yaşamıştım. Emir çok mal olduğundan herkes onu döverdi ama benimle arkadaş olduktan sonra kimse ona karışamıyordu. Bu yüzden emirle aramda bir bağ oluşmuştu. İyi arkadaştık ve iyi anlaşıyorduk. Gel zaman git zaman bu yakınlaşmalar sürmeye devam etti ve artık emirlerin evinde kalıyordum. Emirin bir küçük kardeşi vardı. Bütün kreşte olur akşam ta pc başında mal gibi bakardı. Çocuk bildiğin salaktı. Arkadaşımın babası Kazakistan da mı ne çalışıyormuş. 2 ayda bir gelir eve sonra da 2-3 gün kalıp dönermiş. Emirin annesi ise çok güzel bir kadındı. Suratı, vücudu bembeyazdı. Adı Nermin’di. Ben ona Nermin teyze dediğim zaman aa o kadar yaşlı mıyım ben yakışıklı diyordu ve beni çok seviyordu. Bir keresinde bana oğlumu diğer kötü çocuklardan koruduğun için sana borçlu hissediyorum kendimi muzaffer demişti. Bana bunları söylerken suratı biraz üzgündü ama benim yarrağım taş gibi olmuştu. Üstünde tişört vardı ve altında hiçbir şey olmadığı için meme uçları belli oluyordu. O konuşmadan sonra evden çıkıp evime doğru koşmuştum ve eve gelince banyo ya girip tüm gücümle asılmıştım. Yarrağım kıpkırmızı kesilene kadar 31 çekiyordum ve çekerken Nermin ablayı meme uçlarını ısırıp seni kucağımdan hoplatırken hayal ediyordum. Günlerden bir gün emir beni eve çağırdı. İlk başlar da işim var desem de gel kanka güzel olacak dedi. Ben de gidim bari hem Nermin ablayı görürü mutfakta falan elimi götüne çarpar asılırım ve ya külotunu bulup koklarım dedim içimden. 1 saat sonra falan Emirlere gelmiştim. Emir gel kanka gel sana sürprizim var dedi ve aldığı alkolleri ve yabancı maddeyi gösterdi bana. Sonra içeri geçtik ben olum annen görmesin dedim. O da yok annem geç gelecek rahat ol dedi. Sonra oturduk Emirle içkileri fondip yapıyoruz. Kafalar güzel olmuş keyfimiz çakır. Açtık bir film izliyoruz film sarmadı bizi Emir al kanka sana bir porno açayım dedi. Kafası güzel ya bende dokunmuyor açsın amk izleriz ne olacak modundayım. Açtı bir tane çek pornosu karı stüdyoya gelmiş adam karıyı kafalıyor sonra da on numara manitayı duvardan duvara vuruyor kodumun keli. Adam karıyı siktikçe benim yarrak havaya dikiliyor. Emir kapat şunu yoksa seni sikecem dedim Emir de tamam kanka dedi. Sonra kanka sen karıyı altına alsan kesin öldürürsün değil mi? Diye bana soru sordu ve güldü. Ben de sen ne diyorsun kanka amını kıpkırmızı yaparım. Görmüyorsun vücudu ahaha dedim. Emir güldükten sonra kanka ben bir- iki kapak daha alıyorum dedi. Ben de olum yeter ölücen dedim. Emir kanka karışma ya ne olacak yatar uyurum dedi ve tüm malı bir saat de bitirdikten sonra aynen dediği gibi yattı. Saat iyice geç olmuştu ben de uyumaya çalışıyordum ama bu mal Emirin açtığı porno yarağımı dimdik etmişti bu yüzden yataktan çıkıp pc ye geçtim ve bir-iki derken 10 tane porno sekme açtım ve izlemeye koyuldum. Yarrağımın kafasını okşuyorum ve zencinin ama en sert ve seri şekilde girerken karının suratında ki acı ifadeyi yakalayıp boşalmayı hedefliyorum. Tam yarrağımı hedefe kitlenmiştim ki kapının kilidinde bir ses duydum ve hemen pornoyu kapatmaya çalıştım ve ayağa kalkıp pantolonumu çektim. Bunları yaparken biraz ses çıkardım yalnız. Eve gelen Emirin annesi de odayı kontrol için kapıyı açıp baktığında beni görünce biraz şaşırdı sonra sende mi buradaydın dedi bana bakıp hafif gülümseyerek. Evet Nermin teyze aman Nermin abla bu gece burada kalmam için Emir ısrar etti bende kabul ettim dedim. Nermin abla hafif gülümseyerek film izlemişsiniz galiba deyince bende aa evet ablam izledik dedim. Nermin ablada belli oluyor deyip hafif güldükten sonra gitti. Üstünde bir kazak vardı ve altında da siyah bir etek vardı. Götü büyüktü Nermin ablanın ve memeleri kazaktan fırlayacakmış gibiydi. Nermin abla gittikten sonra derin bir oh çektim ve tam otururken bir şey fark ettim fermuarım açıktı ve yarrağım dışarıdaydı. Yarrağım dimdik bana bakmış duruyordu. İki elimi kafama koyup lan ben ne yaptım dedim. Az önce Nermin abla benim kalkmış yarrağımı gördü ve benim hakkımda ne düşünmüştür dedim. Demek ki film izlediniz mi diye bu yüzden sormuş. Hemen fermuarımı çekip Nermin ablanın yanına gitmeliydim ve özür dilemeliydim. Ayağa kalktım ve yavaş ve biraz da korkarak Nermin ablanın yanına gitmeye başladım. Odaya baktığımda Nermin abla yoktu. Sonra yatak odasından gelen sesleri duydum. Kocasıyla konuşuyordu. Kocasına kocacım az önce kocaman bir yarrak gördüm o yarrağın amımın üstünde kaymasını istiyorum. Am deliğimin üstünde durmasını ve yavaş yavaş içime kaymasını istiyorum dedi. Kocası aşkım çok işim şu an toplantıya girmek üzereyim diyordu (hoparlör açık olduğu için duyuyordum bende ). Daha önce Hiç Nermin ablayı böyle görmemiştim ve zaten kalkmış olan yarrağım adeta zonkluyordu şimdi. Nermin abla o koca götünü bir beyaz külotla kapatmaya çalışmış ama külot arasına kaymıştı. Vucudü çok güzel yumuşacık gözüküyordu. Nermin ablanın her zaman güzel kremler kullandığını vücuduna sürekli kremler sürdüğünü Hem Emirden hem de odasına birkaç defa girdiğimde kendim görmüştüm. Kadının vücudu ateş gibiydi ve benim ateşim başıma vurmuştu. Kocası Bu kadını kesinlikle doyuramıyor diye düşünüyordum. Kapının küçücük arasından bakıyordum tam o sırada Nermin abla iyi be mal herif siktirgit dedi. Onu hiç bu kadar kızgın görmemiştim. Nermin abla üstüne bir küçük havlu aldı ve kapıya doğru gelmeye başladı. Ben hemen diğer odanın köşesine kaçtım ve direk banyonun karşısındaydım. Nermin abla kapıyı açıp önce mutfağa sonra direk banyo ya girdi. Gölzerime inanamıyordum bu kadının nasıl bir götü vardı böyle çok güzel bir götdü. Hafif kafam gel farklı hayaller kuruyorum kafamda. Nermini kucağıma almışım zıplatıyorum sonra bir anda altıma alıp amına köklüyorum ve tüm vücudu sallanıyor. Nermin ablanın peşinden banyo ya gittim. Gece olduğu için ve bizi yatıyor bildiği için rahat davranıyordu ve kapıda baya aralık bırakmıştı. Kapıyı yaklaştım ve Nermin ablayı izlemeye koyuldum. İlk önce külotunu aşağı doğru indirmeye başladı ve tek ayağıyla kirli sepetine doğru salladı külotunu ve sonra sütyenini çıkarmaya başladı. Memeleri artık özgür kalmış ve sallanmasıyla beraber benim yarağım tak diye göbeğime çarptı. Nermin abla duşa girip duşun sürgüsünü çekti şimdi artık sadece sansürlü görüyordum onu. Yarağım hayvan gibi olmuştu. En iyi arkadaşımın annesini dikizliyordum ve kafam hafiften güzeldi. Çok boktan bi durumdaydım. Arkadaşımın annesini sikme istiyorum ama nasıl sikebilirdim ki. Beni evladı gbi gren bir kadını nasıl sikebilirdim ki. Sırasıyla okuduğum PORNO HİKAYELERİ aklıma getirdim ama bu farklıydı. Kanlı canlı önümde balık etli suyun altında çok güzel bir kadın vardı. Kendi kendime olum bu akşam bu sızlayan yarağın ateşini bu Nermin’i sikerek dindireceksin lan dedim içimden sinirlenmiştim artık. İçeriye gidip göt oğlanı Emirin bitirdiği mallardan arta kalan var mı diye etrafa bbaktım ve piçin gömlek cebinde biraz buldum. Sonra tüm malı zippoya koyup bitirdim. Kafasının gelmesi uzun sürmemişti. Artık kafamda tek bir hedef vardı oda Nermin’i yakalayıp yatağa sokacaktım ve sabahlara kadar sikecektim. Onu karım yapmalıydım. Yoksa hasretimden ölecektim. Kafama bu hedefi kodyum ve banyonun kapısına gittim. Üstümü çıkarmaya başladım. Biraz sonra çırılçıplak kalmıştım. Nermin’i hemen ikna etmeliydim bu yarrağı yemeye ama nasıl diye düşünüyordum. Nermin’in suyun altında her tarafını yıkıyordu. Biraz sonra elini amına attı ve amıyla oynamaya başladı. Sonra köşeye oturdu bana sırtı dönük amına duşun başını sürtmeye başaldı ve ohh ohh hadi muzaffer o kıllı vücudunun altına al ve amıma kökle yarrağını dediğini duydum. Devamında salak çocuk porno izlemeyi bile bilmiyorsun. Kendini afiş ediyorsun ama o ne biçim yarraktı. Beni mahvetti bu gece uyuyamam bu gece yarrak yemeliyim. Bu konuşmaları duyunca şoke olmuş gibiydim ama yine de cesaret edemiyordum. Kendimi biraz gaza getirmeye çalıştım. Kendimle konuşuyordum. Olum git yap sadece bu yarrağı o ama sokacaksın çok basit. Hem bak o da istiyor işte. Git ve sik. Kendi Seks Hikayeni kendin yaz dedim ve gaza gelip içeri daldım. Direk gidip duşa kabini açtım ve Nermin ablaya sarıldım. Nermin abla ilk başta korkmuş gibi beni iteklemeye çalıştı ama kalkmış yarrağıma çarptı bir iki defa bunu bilerek yaptı diye düşündüm ve kafamı memelerine soktum ve sıkı sıkı sarıldım. Nermin abla hala şokta napıyorsun sen muzaffer çık bırak beni ne olur diyordu. Kafam çok karışıktı ve ne yapacağımı bilemedim. Hemen duşa kabinin içine girip sürgüsünü çektikten sonra sıkı sıkı sarılmaya tekrar devam ettim. Eğer bir şeyler yapmazsam Nermin abla iyice şoktan çıkacak ve bağırıp ellerimden kurtulacaktı. Hemen bir hamle yapmalıydım artık geri dönüşü yoktu bu kadını sikemezsem şimdi daha hiç sikemezdim. Bir daha da yüzüne bakamazdım ama iyi sikersem peşimden ayrılmaz artık karım olurdu ve bu güzel tenini, vücudunu, amını, götünü istediğim zaman (tabi Emir evde yokken) sikebilirdim. Nermin iki eliyle beni iteklemeye çalışıyordu ve benden kurtulmak istiyordu. Bu arada oğlum dur yeter bırak artık ve çık git deyip duruyordu. Bir elimle sıkı sıkı sarılmaya devam ettim Nermin ablaya ve kafam göğüslerindeydi hala diğer elimle de hayvan gibi olmuş 20 cm kıllı damarlı yarrağımı tutup ayakta bacak arasına doğru götürmeye başladım. Nermin ablanın bacaklarına zaten çarpan yarrağım amına doğru geldiğini anlayınca iyice çırpınmaya başladı ve çırpınırken istemeden bacaklarını biraz daha açmıştı. Ben de o fırsatta 20 cm lik yarrağımın kafasını Nermin ablanın kukusuna dayadım ve hemen ittirdim ki Nermin ablayı hemen becereyim artık ne olursa olsun kafasındaydım. Yarrağımın tamamı Nermin ablanın kaygan deliğinde içeri girince Nermin abla bir tuhaf oldu ve geriye doğru sendeledi ama ben onu sıkı sıkı tutuyordum. Kımıldayamıyordu. ilk şoku atlattıktan sonra tekrar beni iteklemeye başladı ama eski gücünden bir şey kalmamıştı. Çünkü 20 cm lik yarrağımla amına girip çıkıyordum ve yarrağımın ucu amının en derinine çarptığını hissediyordum. Nermin abla gitgide kendini daha da bırakıyordu ve artık kollarını yana doğru bıraktı ve kafasını geriye doğru attı. Ben önden amına sert bir şekilde şap şap diye vuruyordum. Nermin ablanın göğüsleri ağzımda salllanıyordu. Hiç durmadan sikiyordum ve Nermin ablanın boşaldığını anladım. Bu beni daha tahrik etti ve Nermmin ablayı daha sıkı sardım ve sırtından iyice kavrayıp amını yarrağıma iyice denk getirdim. Nermin abla ahlamaya ve titremeye başladı. Kendinden gemişti ve gözleri kaymıştı. Bende Nermin ablanın amına vurdukça lak lak diye ses geliyordu. Nermin abla boşaldıktan sonra direlmeye çalıştı ama ben onu o kadar çok sıkıyordum ki canı acıyordu. O güzel tenli, nazik ev kadınını ne hale getirmiştim. Amını dizine indirmiştim. Nermin ablaya bakmak için kafamı kaldırdığımda dilini ağzının kenarında gezdirdiğini gördüm ve kadını nasıl orospu ettim ama diye düşündüm. Demek ki bu kadını isteseydim her gün altımda eze eze sikebilirdim. Nermin ablayı kendme çekip düzelttim ve hemen kabnin köşesine oturdum. Sonra Nermin ablayı kolundan kendime çektim ama Nermin abla gelmek istemiyordu bırak beni muzaffer sikme beni. En iyi arkadaşının annesini sikiyorsusn. Böyle bir Seks hikayesi anın olmasını istemessin dedi bana. Bende kudurmuştum sus orospu gel ve bu yarrağı mutlu et dedim. Nermin abla seni yanlış tanımışım sen bir fırlamaymışsın ve beni sikmek istiyormuşsun dedi ve bana sinirli bakarak seni rahatlacatıcam ama siktirip gideceksin bu evden dedi. Bende gel otur abla nolur artık dedim ve kolundan sert bir şekilde kendime çektim ve kucağıma geldiğinde Nermin abla geriye yaslanıp o güzel götünü biraz elleyip sıktıktan sonra hafif kalalarını kaldırarak yarrağımın kafasına denk getirdim. Bir anda kalçalarından bastırarak amına zorla yarağımı alsın diye baskı yaptım ve artık amının dibine yarrağım çarpmıştı. Nermin abla bir ah çekti ve bana bakıyordu. Bende sürekli alttan pompalıyordum çok fazla şak şak diye ses çıkıyordu. Her alttan amına vurduğum darbede kalçaları ve göğüsleri sallanıyordu. Nermin abla gitgide deli oluyordu ve iki eliyle boynuma sarıldı. Sonra kulağıma yaklaşıp konuşmaya başladı. Hadi erkeğim sik beni sikkkkk çabucak sik hızlı hızlı sik hadiii sikkkkkkkk diyordu. Yarrağım külere binmişti. Alttan deli gibi amına çıkıp giriyordum. Şşap şaşapaşp sesler ve Nermin ablanın ah oh daha sert demesinden başka bir şey duymuyordum. Nermin kulağıma iyice yaklaşmış beni nasıl da siktin. Beni nasıl amımdan sike sike darmadağın orospun yaptın mutlu musun oğlum he diyordu. Bende mutluyum orospu al sana şap şap şap dye amına sert vurdum ve Nermin abla tüm vücudu sallanıp kafasını kaldırıp bana baktığında gözleri büyümüş ağzı açık kalmıştı. Çünkü canı çok acımıştı alttan Nermin ablanın amına şap şup girmeye devam ediyordum. Yaklaşık 20 dakika bu pozisyonda seviştik, öpüştük ve birbirimize sert sözler ve küfürler söyledik. En sonunda amının derinliklerine boşaldım Nermin ablanın ve dudaklarına yapıştım. Bu pozisyonda 20 dakika kaldık yarrağım Nermin ablanın amında ellerim göğsünde ve götünde sıkarken oda dudaklarıma vantuz gibi yapışmış öpüyordu beni. Aslanım, yiğidim benim diyordu. Yine sikecekmisin beni he diye sordu bu güzel amı buldun böyle yanarken bırakmayacaksın değil mi dedi. O bunları söylerken amının içinde ki yarrağım yavaş yavaş canlanmaya başlamıştı bile. O gece duşta 3 posta attım Nermin ablaya. Sabah kendime geldiğimde dün gecenin aklıma gelmesiyle hafif yorn ve kalmış yarrağıma baktım ve Emiri kontrol ettikten sonra Nerminin odasına ittim. Bir gecelik vardı üstünde ve bacakları ortadaydı. Geceliği çektikten sonra külotunu elimle kenara kaydırıp yarağımı yavaş yavaş soktum ve ha ha diye bir anda hızlanmaya başladım. Yatak çok fena sallanıyordu. Nermin hemen uyandı ve arkadan amına girdiğimi anlayınca ahh aşkım yapma dur Emir gitsin sona sikersin. Çocuk uyanacak dur yapma diyordu. Bende merak etme geliyorum zaten az sabret ve güzel şeyler söyle de hemen boşalayım dedim. Nermin abla bir orospu gibi kalçalarını bir orospu gibi yarrağım amındayken sallıyordu ve hadi aşkım bak Emir gelecek ve bizi görecek. Ne olur amımı fazla yakmadan boşal içime. Hadi kocacım zaten bu am sana feda bundan sonra bu 20 cm lik yarrak içime girerken beni terletiyor beni yarıyor. Alev alev yanıyorum. Bu tatlı amcığı güzel sik ona güzel bak sik beni kocacım. Orospun oldum artık senin. Canım çok yanacak biliyorum ama benden başka kimseyi sikme. Canın istediğinde gel beni sik. Amımı acıtabilirsin ama benden başkasıyla sikişme. Çünkü buna dayanamam. Hadi aşkım gir amıma sert vur ses çıksın şap şap şup diye amıma vur ki amcığım yansın. Eze eze sik amcığımı aşkım hadi çabuk. Ben deli gibi Nermin ablanın amına boşalmıştım. Nermin ablanın bu kadar orospu olduğunu bilmiyordum. Artık her kadına potansiyel bir orospu gibi bakıyorum. Nermin ablayı yaklaşık 5 sene siktim. Sonra askere gittim geldiğimde yine siktim. Evlendim çocuklarım oldu yine siktim. Yaşlıyken bile sikiyordum oonu. Buruşuk amına yarrağımı geçirip bacaklarını omzuma attıktan sonra tak tka şap şap diye amına yarrağımı geçiriyordum. Nermin ablayla Tecavüz Seks hikayesi okuyoruz sürekli ve ilk banyoda ona sarılıp siktiğim günü hatırlayıp yad ediyoruz o günleri. O günden beri Nermin ablayla bir sürü PORNO HiKAYELERİ yaşadık. Bir ara demiştim ya mal kocası. İşte doğru demişim kcoası harbi maldı. Ben Nermini evire çevire sikiyordum ama o mal bir şey yapamıyordu.

Şişli escort
Taksim escort
Topkapı escort

arkadaşımın annesi gülşeni ilk sikişim

merhaba sayın okurları  adım mert 23 yaşındayım istanbulda yaşıyorum..benim bir arkadasım var onla cok sıkı fıkıyızdır ve ben oldum olası annesine hastayımdır ama bu hep icimde gerceklesmeyecek bir istek olarak kalacak sanırdım megerse öyle degilmis Günlerden pazartesi ben üniversiteden tatil icin eve gelmistim ama memleket hasreti nasıl burnumda tütmüs sabah cok erken trenden indim arkadasım beni tren garından almaya geldi, beni aldı sehir merkezine geldik bizim evde kimse yokmus sözde ben bizimkilere sürpriz yapacaktım ama olmadı bende kara kara düsünürken arkadasımın annesi bana gel bizim evde kal dedi Bende hemen kabul ettim tabi girdim eve bana gülsen teyze bir yatak ayarladı bende yattım biraz uyuduktan sonra kalktım arkadasım is yerine calısmaya gitmis babasıda calısmaya gitmis evde bir gülsen ve ben vardık Uyandım tabi erkekler bilir sabahları erkeklerin cinsel organları kalkar benimkide dogal olarak kalkıktı benim hemen aklımda gülsene olan tutkum aklıma geldi ve fırsat bu fırsat dedim uyuyor numarası yaparak sırüstü yatmaya devam ettim gülsen iceri girdi beni o vaziyette görünce sanırım ilk basta utandı ama sonra istemeye basladı dik dik benim sikime bakmaya basladı. ve sonra ben uyandım beraber kahvaltı yaptık ama kahvaltıda gülsenin bana bakıslarında bir degisiklik gördüm ama elimden geldigince belli etmemeye gayret ettim kahvaltıdan sonra ona yardım etmek icin mutfaga girdim biraz sohbet etme imkanımız oldu ben gülsen icin icimden gecen duygularımı ifade ettim örnegin sen gercekten güzel ve alımlı hos bir bayansın remzi abiyi (kocası) cok kıskanıyorum senin gibi bir karısı oldugu icin felan dedim o da o da tesekkür ederim sende cok iyi kalpli ve dürüst her genc kızın isteyecegi türde bir insansın felan dedi bana bende genc kızlar bana göre degil dedim ben artık olgun bayan arıyorum dedim ama gercektende öyle oldugu icin dedim o da hayırdır neden böyle düsünüyorsun dedi bende bilmiyorum mesela sen her erkegin isteyecegi türden bir kadınsın dedim o da malesef ben evliyim sansını kaybettin dedi orda biraz gülüstükten sonra ben bir anda dudaklarına yanasıp gülseni öpmeye basladım ama o biraz cekindi sen ne yapıyorsun ben senin arkadasının annesiyim yakısır mı bize hic dedi bende neden olmasın seni gercekten seviyorum ama gercekten dedim ve nitekim onu seviyordumda o da dayanamayıp dudaklarıma yapıstı ve basladık delier gibi öpüsmeye ve hala mufaktaydık ben gülsen kendinden gecmeye basladı ben onu kucaklayıp odaya götürdüm odaya gittikten sonra ben yavas yavas gülseni soymaya basladım o dahayır demiyordu bana ben iyice onu soyduktan sonra heryerini yalamaya basladım nasıl yalamazdım hayallerimin kadını karsımda duruyordu amına kadar yaladıktan sonra bende sikimi cıkardım ve gülsen yalamak istermisin diye sordum o da bilmiyorum yapmasak mı felan derken ben cıkarmıstım bile sikimi onun agzına dogru götürmeye basladım ve biraz zoraki yalamaya basladı benim sikim artyık dimdik olmustu yataga uzandıktan sonra yavasca sikimi gülsen teyzenin sıcacık amcıgına sokmaya basladım ve ondan oh diye bir ses geldi nasıl ama pisman olmadın demi canım diye karsılık verdim ben soktukca onun sesinde tıslamalr baslıyordu ben artık hızlanmıstım o da cıglıklar icinde kalmıstı biryandan da terliyordu gülsen 42 yaslarında felandı ve mükemmel fizigi vardı bayılmıstım ilk görüste neyse bu parantezi gectikten sonra ben büyük bir zevkle icine bosalmaya basladım amının kenarları döl olmaya baslamıstı cünkü o kadar siddetli bir fıskırma oldu ki bende o da sasırdı ilk defa böyle birseyle karsılasıyorum dedi bana tabi birbirimize ask nameleri fısıldadıktan sonra tekrar canımız istedi ve ben tekrar soktum sikimi amına ikinci bosalmam da aynı zevkle gerceklesti ama benim aklımda gülsenimi götünden sikmek vardı ücüncü seferi arkadan yapayım dedim bana olmaz oramdan daha kocam bile yapmadı hem cok acdıyormus ögrendim ne olur yapma zaten yanlıs birsey yapıyoruz bari bunu yapmayalı dediyse de benim ısrarlarım sonucu denemeye karar verdi ve sikimi yaladıktan sonra ben arkasına gectim cok dar bir götü vardı sikimde sanki girmemek icin inat ediyordu gülsen bu arada cıglıklara bogulmustu ne olur yapmayalım cok acıyor diyordu onu seviyordum acı cekmesini istemiyordum ama o zevkide yasamak istiyordum onla en sonunda sikim icine girmisti ben yavas yavas ileri geri yapıyor ve götünün biraz bolalmasını saglıyordum ve sonunda basardım artık sikim kolayca giriyordu gülsenimin götüne o da artık acıyor demiyordu ama zevkte almıyordu bende biryandan gögüslerini oksuyor kalcalarını sıktırıyordum götüne de bosaldıktan sonra artık benim bütün zevkimi gülsenim gidermisti onu seviyordum bir sene daha iliskimiz devam etti sonra ayrılmak zorunda kaldık tanışalım yeni hikayelerin temelini atalım. Tüm   okurlarına sonsuz teşekkürler bizi takipte kalın…   

çoçukluk arkadaşımın koca donlu karısı

arkadaşımla aynı yıl evlendik şimdi 41 yaşındayız karım benle yaşıt onun karısı 36 yaşında 18 yıllık evliyiz adım baki olsun arkadaşımkide yusuf karısının ismi aynur aynur çok güzel afet bir kadın ben başka yerde durdugumuz için arkadaşımla yılda bir ay görüşüyoruz fakat evlendigimizden beri çok hoşuma gidiyor arkadaşımla aramız çok iyi birbirimizin karısı hakkında konuşabiliyoruz karılarımızı nasıl yaptığımızı anlatırız benum karım çokda güzel deyil ama onunki başka arkadaşım benim karımı ilk olarak 94 yılında sikti bende onun karısını sikmek istiyordum arkadayımda siktirmek istiyordu ama karısına yaklaşmak mümkün deyil zamanla onların arasında sex yaparker-n fantazi olarak benim benim adımı kullanmaya başladılar karısını çok istiyordum fantazi olayıda zaman içerisinde gelişti daha sonra kocasının sayesinde telefon olayı başladı benim adıma kadın alışsada asla yanaşmıyordu sonra mesaj göndermeye başladım ilk zamanlar kabullenmesede sonraları alışmaya başladı tabi bunu başara bilmek için 1 yıl ugraştım sonunda kocasının çabalarıyla da kadını tavladım ve memlekete geldigimde görüşme aşamasına geldik arkadaşım içerden ayarladı ben dışardan o sert kadın artık benim olacaktı fakat onun göndermiş oldugu mesaj karımın eline geçinçe sorun çıktı karım benim onunla olmamı istemiyordu kadın artık beni istiyor bende onu kocasıda karısını bana benim ona karımı siktirdigim gibi siktirmek istiyor arkadaşlar hikayemin gerisini aynuru siktigim zaman nasıl siktigimi ayrıntısıyla sizlere anlatacagim çünkü o kadınla sex derinlemesine tatmak istiyorum çünkü o kadın yeni açılan bir gül misali sadece erkekten kalın yarak istiyor sikmek isteyen varsa sikebilir ama ilk önce ayarlayın oda çok zor hoşcakalın yine görüşecegiz
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

arkadaşımın abisi bekaretimi aldı

ismim buse lise öğrencisiyim ,bu anımı ilk defa da paylaşıyorum , lise de aynı sınıfta olduğum çok yakın bir arkadaşım var ismi handan onunda bir abisi var, handan benimle yaşıt abisi ise bizde üç dört yaş falan büyük , çok yakışıklı ve çok çekici biri, bende fena bir kız değilim , şimdiye dek bir düzine erkek arkadaşım oldu ama hiç birisiyle fazla ileri gitmedim ama handan ın abisiyle öyle bir fırsatı elime geçirirsem gidebildiğim yere kadar iler gideceğimden emindim , bir gün handan hasta olduğunu ve okula gelmeyeceğini beni arayarak söylemişti ,( liseli seks hikayesi )o gün ders çıkışı sağda solda oyalanmadan doğruca handan ın yanına evlerine gittim , içeri girmek için zile bastım ve kapıyı yakışıklı abisi açtı , beni görünce tanıdı ve handan ın hastaneye gittiğini bir kaç saate kadar geleceğini söyledi, bende onu içerde bekleyebilirmiyim diye abisine sordum , oda tabiki dedi ve beni içeri davet etti , abisinin ismi ercan dı , ercan ben gelmeden önce evde miskin miskin televizyon izliyormuş , benim gelmem le salona oturduk ve havadan sodan sohbet etmeye başladık , o havadan sudan konuşuyordu ama ben onunla nasıl yatacağımın hayalini kuruyor kendimi azdırıyordum ,( bakire seks hikayesi )ercan bir süre sonra aç olup olmadığımı bişey hazırlamamı istermisin diye sordu , bende pek aç değilm aslında dedim ama o ben acıktım diyerek mutfağa geçti bende peşinden gittim , istersen sen söyle ben hazırlayım dedim oda yok olmaz öyle şey falan dedi , ama ben kararlıydım , ercan a ellerime birşeyler hazırlayacaktım , buz dolabının kapısını açmak için uzandım ercan elimi tuttu ve , kesinlikle olmaz ben hazırlarım dedi ,bende onun elini sıkı sıkı tutarak ne fark eder dedim ve bir süre el ele dolabın kapısının önünde bekledik,( sex hikayeleri )bütün cesaretimi topladım ve gerçekten çok yakışıklısın dedim , sonra bana baktı ve sende çok güzelsin diyerek yanağımdan öptü , ben bununla yetinecek değildim , uzandım ve dudaklarından öptüm , elimi bıraktı ve belimi iki eliyle kavrayarak buz dolabına yasladı ve dudaklarımı emmeye başladı , iki eliylede göğüslerimi okşayarak çok güzel olduğumu defalarca tekrar etmeye başladı , bir süre sonra diz çöktü ve eteğimin altından başını sokarak iç çamaşırımın kenarından vajimanı yalamaya başladı , bir kaç dakika beni yaladıktan sonra ıslandığımı farkettim ve ercan ın içime parmağını sokmaya çalıştıgını hissettim , çok acıyor du ama kararlıydım bu gün kimse gelmeden ercanla birşeyler yaşayacaktım,( liseli kız sex hikayeleri )parmağını soktu ve çıkardı , sonra tekrarlayarak yavaş yavaş beni parmağıyla çıldırtmaya başladı , bir kaç dakika sonra ayağa kalkarak fermuarını açtı ve aletini dışarı çıkarttı , daha önce bir kaç defa penis görmüştüm , içime almamış ve onlara dokunmamıştım ama ercanın ki gördüklerim arasında ilk üçe girerdi , sonra ercan penisini sırılsıklam olmuş vajinama sürttürmeye başladı ve sonrasında da içime yavaşça iteklemeye başladı , hafiften canım acımaya ve sonrasında da acının boyutu yükselmeye başlamıştı , penisinin baş kısmı içime girdiğinde biraz acı biraz zevk karışık bir duygu içindeydim ve sonra yavaş yavaş geri kalanınıda sokmaya başladı acıdan ercana sıkı sıkı sarılmış ve gözlermimi kapatmıştım..( bakire sex hikayesi )
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

Anadolu yakası escort
Ataşehir escort
Kadıköy escort

arkadasimin karisini zorla sikisim

Ben zeki size daha once halamin kizini nasil siktigimi anlatmistim.Simdi cok sevdigim arkadasim ictigimiz ayri gitmeyen yasami her seyi paylastigimiz iyi gun dostum alpaslanla aramiz hep iyi gider ve kardes gibiydik,evine siksik girip cikardim aramizda hic sorun yasamazdik.Arkadasim daha yeni evlenmisti 6 aylik evliydi evlerine ziyarete gider oturur ara sira icki icerdik karisi nurten bizim cok iyi arkadas oldugumuzu bildigi icin cok rahat hareket ederdi evin icinde seksi kiyafetler giyer butun vucut hatlarin meydana cikartirdi,benden kotu bir davranis beklemedigi icin rahat hareket ederdi.Bir gun yine alpaslanla evlerine gittik cingir masamizi kurmus sohpet ediyorduk ve bu saat gece 12 ye kadar devam etti ben musade isteyip gitmek istedim alpaslan ve esi nurten hayir bu saaten sonra nereye gidiyon dediler burda kal sabah gidersin dediler ve salonda bana yatacagim bir yer hazirladilar,Sabah saat 6 da uyanmistim kimseyi rahatsiz etmemek icin odadan disariya cikmadim o anda bir ses duydum dis kapi acilmis birisi evden cikmisti ben aciba eve hirsizmi girdi diye dusunurken camdan baktigimda alpaslan hazirlanmis arabasini calistiriyor erkenden ise gidiyor isyeri uzakti ancak yetisebilirdi .Benim canim sikilmis evde kendimi hapis hisediyordum mutfaktan birseyler atistirip sesizce evden giderim diye dusunurken,salonun kapisini actim mutfaga dogru yonelecektimki nurtenlerin yatak odasi kapisi acikti boylu boyunca uzanmis bacaklari acik memeleri oldugu gibi gorunuyordu altinda kilot yoktu ami kabak gibi ortadaydi ince bir gecelikle yatmaktaydi benim sikimin dim dik olmasi icin fazlasiyla yetmisti ben yuruyerek mutfaga yoneldim ama aklim odada kalmisti bir taraftanda cok sevdigim arkadasimin karisi hakkinda boyle dusunmemem gerektigini kendi kendime soyluyordum,dayanamadim birdaha odaya dogru yoneldim ve seyretmeye basladim 18 lik sikim yinede tasgibi olmus ferman dinlemiyordu artik ok yaydan cikmisti nurteni sikecektim ,karsi gelirse zorla sikecektim ben bunlarin planlarini yaparken bir taraftanda soyunmaya baslamisti ve usulca yanina yanasarak usulca ellemeye basladim onu oksuyordum artik o ise derin uykusunda sanki kocasiyla sevisiyormus gibi inlemeye baslamis amcigi iyice sulsnmisti artik ben dayanamiyordum nerdeyse patlayacaktim elimi amcigina dogru goturdugumde yavasca icine soktum o anda nurten uyandi beni gorunce bir cilik atti cok korkmustum etraftan duyan olacak diye o anda ona iki tokat patlatim agizini kapatim bagirmamasini kendisine zarar vermeyecegimi soyledim, arkadanda da sikimi amciginin izasina getirmis acilmis olan am dudaklarina arasina hafifce girmisti ben konusurken birden bire bastirip kokune kadar girmesini sagladim o alamaya baslamisti azini actim artik yapacak birseyimiz yok orospu zefk almaya bak dedim o hisimla icine bosaldim benim icin gun daha yeni basliyordu oise alamaya devam ediyor bunu en yakin arkadasina nasil yaparsin diye feryat ediyordu.Hokali bir tokat daha oturtum susmasini ve yaragimi azina vererek emesini yeni bir sikise hazir olmasini soyledim,kaltak sikimi oyle emiyorduki artik oda istiyordu senin sikin cok kalin ve uzun demeye basladi ve bir taraftanda zefkle emmeye basladi kocam olacak o alpaslaninki ise cok ufak demeye basladi biliyorum kizim dedim alsana istedigin gibi yarak dedim artik alismisti ve kendini bana birakti artik ben onun ikinci kocasi olmustum amini yalamaya onu deli gibi bosalmasina olanak sagliyor bunlardan zefk almaya basladigini soyluyordu ben ise bu daha birsey degil sana daha neler yapacagim seyret orospu dedim ve onu kopek gibi domalttim gotunu yalamaya basladim dil darbelerimlede onu gotunden sikmeye baslamis bir taraftanda amcigini sikarak elleyerek onu delli ediyordum artik gotu tam kivamina gelmis sikilecek durumdaydi o dil darbelerinden sonra kaslari gevsemisti.Bak nurten seni simdi gotunden sikecegim dedim hayir ben daha oradan kocama izin vermedim cok acir olmaz dedi ben ise elime dusen bu afeti doyurmadan zefkler yasatmadan kendi zefkimi yasamadan birakmayacagimi benim yaragi gotune yiyen bayanlarin nasil hoslandiklarini kendini kasmasa rahat birakirsa cok kolay olacagini istersen hafif git gellerle olayi sen kontrolun altina alabilecegini soyledim ve benim tas gibi olmus olan yaragi gotunun deligine yerlestirdim sikim bir gote daha sayip olacakti gotu gordumu deli oluyor benim ufaklik ve yavasca yerlestirdim hafifce soktum ama nurten alamiyordu cok kalin bu beni yirtar dedi makyaj mazemesinin uzerinde duran vazelini alarak gotune ve sikime surdum rahat girmesini saglamam gerekiyordu ve yeniden yaragimi gotunun arasina verdim hafifce girmeye baslamisti tamam dedi acimiyir rahat giriyor dedi nurten giren birsey yoktu yanlizca balon gibi olan kafasi girip cikiyordu ve birden bire abanark kokune kadar girmesini sagladim kurtulmamasi icinde sikisikiya sarildim artik acilar onun icin bitmis kelepce gibi kolarimin arasinda benim azmanin zefk almasini saglamaya calisarak gel gitlerini yogunlastirmisti oda artik zek almaya baslamis bosaliyordu bende gotune butun menilerimi bosaltarak rahatlamistim ah nurten sen neymisin be diyerek onu kocasi gelene kadar o gun siktim .Nurtenin simdi ikinci kocasiyim ve sikicisiyim ,nurteni artik cok rahat sikiyorum evleri benimde evim oldu bu yillardir devam ediyor alpaslanin halada haberi yok karin emin ellerde arkadasim alpaslan uzulme onu yaraksiz birakmam .Birdaki sefere nurtenin kizkardesi bizi yakaladi,yakaladigina pisman oldu anlatacagim zeki ok bol sikisler herkeze.

kiz arkadasimin annesiyle

Kız Arkadaşımın Annesiyle Bundan tam 4 yıl önce çigdem adında bir kız arkadaşım vardı. Onunla konfeksiyon atölyesinde tanıştım ve 2 yıl gibi bir süre beraber olduk kendisiyle. Kendisi ilişkimizden annesine bahsetmişti ve bir gün çalıştığım fabrikadan ayrılmak zorunda kaldım. Ben atölyede modelistlik yapıyordum. Başka bir fabrikaya iş başı yaptım. Bir hafta sonra çigdemle telefonlaştık ve annesi de fabrikada çay işlerine bakıyormuş. Ertesi gün sevmedigim halde çay istedim ve bana birisi çay getirdi. Model odam fabrikanın en üst katında, işi olmayanın giremiyecegi bir yerdi ve karşımda kısa siyah saçlı tam bir afet çay getirdi. Çidemin bahsettigi kişi siz olmalısınız dedi bana. Bende bir korku ile evet benim dedim ona. Çigdemin neden bu kadar güzel olduğunu şimdi anladım dedim. Neden diye sordu. Ona güzelligi karşısıda etkilendigimi söyledim, güldü ve işimde başarılar diledi… Annesi güzel ve çekiciydi. Ondan sonra onu hayal ediyordum, işi gücü bıraktım ve ne zaman boşu almaya gelicek diye yolunu gözledim. Birden kapı çaldı ve içeri girdi. Hemen boşu alıp götürdüm yanına ve gözlerinin içine bakarak boşu uzattım… Ben sürekli çay istiyordum. Odada yalnız çalıştığım için rahatça konuşma fırsatı buluyordum. Ve bir gün çagırıp bir pantolon modelini denemesini istedim kendisinden, onun bedeni olduğundan. Tabiki benim iblisligim. Oda bi tanede bana dikersen denerim dedi. Perdeyi çekip giymeye başladı pantolonu ve perde hafif açık kaldığından soyunduğu görünüyordu. Sarı dar pantolonunu indirdiginde kalbim durmuştu. Altında kilodu yoktu. Egildiginde o geniş kalçaları yayılmıştı. götü pürüzsüzdü, dayanamıyordum, saldıracaktım. Soyunma yeri çok küçüktü ve provayı orda yapmak istedim onunla daha yakın olabilirim diye ve pantolonu tam giyiyordu. Kısık sesle giyindinmi diye sordum, cevap alamayınca perdeyi açtım. Oda fermuarı çekiyordu, kabinden dışarı çıkmak istiyordu ama kapıda ben olduğum için çıkamadı ve orda kaldı Pantolon öyle dardı ki baldır ve kalçaları fırlıyacak gibiydi… İkimiz de dar kabinde idik ve gözlerimizin içine bakıyorduk oda gülerek ya çok dar olmuş dedi. Kalçalarımın hepsi dışarıda gibi dedi. Onunda beni istedigini biliyordum ama açılamıyorduk birbirimize. Heryeri güzelde bu önü neden böle duruyor dedi. Amcıgının ciarı oturmamıştı pantolonun. Egilip bacagını aralamasını istedim kendisinden. Kabin dar oldugundan başım göbegine degiyordu ve benimki didik olmuş kabarmış gibiydi. Bunu farketti kendisi ve elimi amcıgına dayayıp kumaşın fazlalığını düzeltmeye başladım,Z aslında hatayı görmem bile yeterliydi ama açılmak istiyodum, ona dokunmak istiyodum. Orta parmagımla amcığına bastırıyordum, sürtüyodüm. Hafif ıslaklık hissettim amcığında ve başımı kaldırıp suratına baktığımda gözlerini kapamış alt dudağını sıkmış zevk alıyordu. Pantolonun fermuarını indirdim… Kemersiz pantlonun fermuarını indirdim, hafif indirdim pantlonu ve dilimle amcığına darbeler vuruyordum. İnleme sesleri duyuyordum ıııııııhhhhhhh ahhhhh üppppp ımmmmm diye. Beni daha da tahrik etti, sikimi çıkardım ve bir bacağını kaldırdım ve amına sokmaya başladım. Amcıgı çok dardı, zorla sokabildim ve bagırma sesleri çıkaıyordu. Ahh uhhhh hadi oğlummm daha hızlı yap! O da kendini itiyordu sikime doğru, en sonunda boşaldık ikimiz de. Sonra aşagı indi ve 10 dakika sonra elinde bir çayla geldi. Bu akşam kocam evde degil akşam bize gel çigdemle buluşursun, hemde fırsat buldukça sevişiriz dedi. Kabul ettim ve biraz kalçalarını sıktım ve kucagıma oturdu oda kendini salladı. Akşam evlerinin kapısını çaldım. Karşımda bornozla duruyordu ve banyo yapıcağını söledi. Çiğdemin 1 saat sonra gelicegini söyledi. O banyaya girdi ve bende çekyatta oturuyordum. Dayanamadım kapıdan izliyordum, soyunarak içeri girdim ve gögüslerini sıkıyordum, dilimle ağzının içini yalıyordum ve ellerimle kalçalarını sıkıyodum ve kalçalarını ayırıp orta parmagımla götüne bastırıyordum. Birden kalçalarını salladı ve parmağımı çıkardı. Olmaz, götten izin veremem dedi. Kocam bile yapmıyo ordan dedi. Ondan sora banyoda yere yatırdım sırt üstü ve bacaklarını kaldırdım. Elleriyle baldırlarını tuttu kendisi ve 2 deliği de kabak gibi açılmıştı. Sabunlu elimi amcığına sürttüm, aslında amacım farklıydı. Göt deligini sabunlamak ve birden geçirmekti! Amcıgından akan sabunlar göt deligine dogru akıyordu. Parmağımla hafif sabunladım, genişlettim ve kazık gibi olmuş yarrağımı amcıına soktum! Gidim geldim, birden amcıgından çıkarıp göt deligine yerleştirdim ve kökledim. Elini bile kaldıramadan kökledim. Bir çığlık attı banyoda. O çığlık tekrar tekrar söylendi aahhhhhhhhhhh diye. Biraz gidip geldikten sonra oda zevk almaya başladı. götüne boşaldım ve yıkandıktan sonra banyodan çıktık, çigdemin gelmesini bekledik… En sonunda çiğdem gelmişti, annesinin yanında bonuna sarıldm ve öptüm onu. Oturduk ve annesi beni övgü kelimeleriyle övdü. Annesiyle halen bile sikişiyoruz, bazende çigdemle ama ikisiyle birlikte grup yapmak istiyorum diye annesine açıldım olmaz dedi,kızdı…