dul ablamı sonunda siktim

Merhaba hikayeci arkadaşlar, bende sizlerle ablam ile ilişkimi paylaşmak istedim adım Onur 20 yaşındayım bekarım. Ablam Nihal 24 yaşında iri gögüslü ve götü…

Posted On

at gibi dul kadınla

Mrb sevgili seks okurları. k.maraştan güçlü harbi bir hikayemi henüz üleşmek istedm sizlerle.üniversite ögrencisiyim dü refik kalıyoruz evde.ama arkadasım memlekete gitmişti sınavlarını bitirip…

Posted On

pınar

slm ben bora 24 yaşındayım.size pınarı anlatacagım.pınarla yaklaşık 3 sendir tanıyorum onun sevgilisi oldugundan sadece arkadaş olarak muhabbet ediyorduk.arada bi şakayla karışık asılıyor…

Posted On

karımın hayali

Selam adım ibrahim35 yaşındayım,eşim betülse 28,ama inanın sanki hala 18 lik taş bebek,eşime hala ilk gün gibi aşığım,eşim gerçekten yatakta tam bir azgın,bir…

Posted On

temizlikçi songül

Bizim eve gel temizlikçi songül teyze var götü büyük memeleri dolgun biri. hafif kilolu saçı ise seyrek sarı.Temizliğini yaparken genellıkle t-shirt giyer altınada…

Posted On

tehlikeli masaj

slm ben abkaranın önde gelen fizik tedavi merkezlerinin birinde masörlük yapıyorum masajlarım genelde 5 dk. ve bölgesel oluyo ve yoğun bi tempoda çalışıyorum…

Posted On

kiralık oda

Merhaba fantazi hayranları.Eşim gül ve ben Sedat bu anımızı birlikte yazıyoruz, biz istanbulda mütavazi bir yaşantı süren 32 ve 36 yaşlarında evli çiftiz…

Posted On