sik beni selim

Ben 21 yaşında esmer yeşil gözlü yakışıklı bir gayim bundan 2 sene önce başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum.herzamanki gibi    int.gay kanallarında…

Posted On

ağlattı beni

slm arkadaşlar ben 18 yaşında yeşil gözlü dolgun kalçalı zaten erkekleri kalçalarımla etkilerim uzun saçlı sarışın bir bayanım bu anlatacağım hikaye başımdan 1…

Posted On

Dayımın oğlu yırttı beni

Merhaba, ben Ali. okumak için köyden bize gelmişti. Tripleks olan ahşap evimizin çatı katında tek odada kalıyor, derslerimizi ikimiz bu odada yapıyorduk. Bir…

Posted On

mahmut beni dolledi3

|Selam arkadaslar yine ben hollandadan selin:) sizlererin karsisina yep yeni yasadigim olayi anlatacagim. dun aksam esimle iliskiye girmek icin hazirlandim canim yarak isdiyor…

Posted On

azgın sertap teyze bitirdi beni

mrb bu olay basımdan gecti geceli unutamıyurm.oldum olası olgun veya dul kadınlara karsı acayip bi ilgim olmuştur.bu olaydan sonra artık bu ilgim tavana…

Posted On

askimi azdirdim ve beni sikti seks hikayesi

sevgilimlee yaklaşk 5 aydr çıkıyordukk.. onuu çok seviyoduum. bakireydim ama onunla olmayı istiyodumm. onun da bni istediğini biliyodum. neysee her buluşmamızdaa onu azdırıyorr…

Posted On

3 erkek mahvetti beni

kocam iş yerinden müdür ve şefini eve yemeğe davet etti,uzun zamandır terfi edemiyordu.Gelenler bekardı ve bayan arkadaşları yoktu.yemekler yendi alkol aldılar.Benim memelerim hep…

Posted On

çılgın seçil beni sikti

selam size başımdan geçen bir hikayeyi anlatacağım.Sınıfta seçil adında bir kız vardı acayip seksi tam bir afet di yani 90 60 60 a…

Posted On

aslı, beni evire çevire .

|Merhaba ben Cenk, 32 yaşında kariyer sahibi biriyim… daha önce bir siteye gercek bir hikayemi yazmıştım…Umarım bu siteden de yazıyı okuyup bana mail…

Posted On

Abim Beni Bağırtarak Becerdi

Merhaba ben Beyza 22 yalındayım. Ailemle birlikte Bursa’da yaşıyorum. Uzun zamandır sayfalarındaki hikayeleri inceliyorum sonunda kendi hikayemi sizlerle paylaşma cesareti buldum. Benim hikayem…

Posted On